【短片】【圖輯】劉曉慶現真身 零瑕疵冇皺紋?


57,816
最後更新: 0910 01:15 / 建立時間: 0909 19:51
58歲劉曉慶同內地富商王曉玉結婚成為熱話,而劉曉慶容貌越來越後生,回春有術,早前穿婚紗行禮時,皮膚更是滑捋捋,超級滑溜,保養得宜到搵唔到歲月痕跡咁滯,認真厲害。

對於被指越來越後生,睇返噚晚劉曉慶出席慶功時啲相,好似冇乜瑕疵同皺紋咁喎,劉曉慶喺舞台劇慶功宴上解釋:「世俗人說我整容,我說沒有,但他人說我講大話。我只是心態和個性好,很少惱怒,一個月都惱怒幾分鐘,所以心態最重要。」

至於嘉玲就話喺上海已經睇過劉曉慶呢套舞台劇,講到劉曉慶解釋因為唔會惱怒,所以越來越後生,嘉玲就話:「我都要學佢。」

另外,問到劉曉慶鍾意老公邊方面,佢就話:「好全面,尊敬他各方面都好,可以照顧我。」

咁老公點追佢?劉曉慶話:「我不相信梗固的愛情,是不婚主義者,對婚姻恐懼,沒有他我找不到適合的愛情,但他令我相信。」 
arrow
arrow
    全站熱搜

    nomand2011 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()